2015/01/05

Zimowa kraina czarów #tag

Dziś przychodzę z tagiem, który podpatrzyłam u Caludii Ann. Spodobał mi się, więc postanowiłam wziąć w nim udział. A może i ktoś następny pociągnie tag na swoim blogu? Zobaczymy. Zapraszam do rozwinięcia :)

Jaka książka jest tak urocza, że aż robi Ci się ciepło na sercu?
Nasuwają mi się dwie książki na myśl Dotyk Julii i Rywalki. W tej pierwszej, za moje serce łapie mnie wątek Aarona i Julii, z kolei w tej drugiej Maxona i Ami. Obydwaj bohaterowie bardzo dobrze rozwinięci i do tego ich zachowanie, które było cudowne.

Jaka jest Twoja ulubiona książka z białą okładką? 
Zdecydowanie Dotknięcie pustki Joe Simpson.

Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego giganta czytasz? 
Raz jeszcze przeczytałabym Dotknięcie pustki, Zew ciszy i Grę z duchami. Do koloru do wyboru. Uwielbiam te książki, a potem obejrzała ekranizacje tych opowieści. Idealny wieczór.

Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć?
Tylu wspaniałych bohaterów, których uwielbiam! To ciężki wybór, ale wybrałabym Stepa z Trzy metry nad niebem. Myślę, że on jest idealny jako mój przeciwnik. Zdecydowanie. 

Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów żeby wrzucić je w ogień?
Nie wiem czy mam taką książkę, jak tylko się taka znajdzie na pewno o tym napiszę.

Jaka książka jest tak bliska Twojemu sercu, że mogłabyś dać ja w prezencie bliskiej Ci osobie, która jeszcze jej nie czytała? 
Hopeless! Chętnie podarowałabym ją mojej przyjaciółce. W tej książce można się tylko zakochać i nic więcej. Zmieniła moje wyobrażenie na pewne sprawy, które czasami z pozoru mogą wydawać się błahymi, a w gruncie rzeczy takimi nie są.

Mam prośbę, jeśli zdecydujecie się na tag, powiadomcie mnie o tym! Chętnie przeczytam wasze odpowiedzi!

Majka

 

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*