2014/12/28

Czytelniczy rok 2014!

Od lewej seria Pretty Little Liars, od góry z prawej, książki przeczytane przeze mnie (choć nie wszystkie postanowiłam sfotografować) Na dole, książki, które dopiero zamierzam przeczytać, bądź jestem w trakcie czytania.
Mój czytelniczy rok był wspaniały! Inaczej nie umiem określić tego na ile wspaniałych książek w tym roku natrafiłam. Czytanie było dla mnie samą przyjemnością. Oderwanie się od jakiejkolwiek pozycji, jaką mam u siebie na półce przyprawiała mnie o dreszcze. Mogłabym tylko siedzieć i czytać, trochę takiego lenistwa mogłam uraczyć, kiedy leżałam 3 tygodnie w szpitalu. Nadgoniłam czytanie, pisanie recenzji. Teraz mogę swobodnie wstawiać po kolei to co udało mi się już spisać, abyście wiedzieli co i jak na mnie wpłynęło i czy mi się podobało. 

Wszystkie recenzje, które udało mi się tutaj dodać, znajdziecie w zakładce u góry. Nigdy nie stosuje, jakiejś kwalifikacji, zła, przeciętna, dobra, bardzo dobra, celująca. Nigdy nie potrafię tego określić. Według mnie każdy w swoim odczuciu po przeczytaniu doskonale potrafi wyrobić sobie jakieś zdanie na temat danej pozycji. Mi może ona się nie podobać, a dla kogoś będzie to książka okrzyknięta 8 cudem świata i tego nie zmienię. Powiem szczerze, że nawet będąc zalogowaną na Lubimy Czytać, nie umiem wybrać dobrej oceny dla książki. Zabawne, ale prawdziwe. 

Te książki, które mam u dołu książki będą mieć swoje pięć minut w blasku fleszy po Nowym Roku. Z racji tego, że zalegam trochę z paroma innymi rzeczami i muszę skupić się na tym co jeszcze mam do dodania, a także na uczelni czy opowiadaniach, które też są chętnie czytane. 

W nadchodzącym roku postaram się częściej pisać i urozmaicić blog, rok 2014 był rokiem zmian, więc teraz trzeba działać. Taki mam plan, działać, dopiąć wszystko na ostatni guzik i cieszyć się sukcesem. Gdy tylko będę miała nowe książki, a zapewne takowe się pojawią, dam znać tu i na facebooku!

Miłej niedzieli! :)

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*